Виробництво рекламних аудіороликів  – наша основна робота.  У нас ви можете замовити аудіоролик для будьяких майданчиків: радіостанція, торговий центр, вуличне мовлення, АТС та ін.

НАШІ ПЕРЕВАГИ:

Замовити аудіоролик «під ключ». Написання сценарію, підбір голосів, виготовлення аудіоролика

Терміни. Ми знаємощо таке «ролик потрібен вчора». При необхідності робимо дуже швидко.

Гарантія. Якщо вам не сподобався роликми його перепишемо

Час на виготовлення аудіоролика залежить від завдання
Виготовлення ролика досить складна роботаале ми навчилися робити це якісно та швидко.

Як замовити аудіоролик. Весь процес можна розділити на частини:

  1. підготовка технічного завдання,  
  2. написання та узгодження ідей,
  3. оплата та інша документація,  
  4. безпосередньо запис

Як видновід нас залежить тільки 2 з 4– пунктів. З досвіду на кожен з кроків нам вистачає одного дняТобто процес виготовлення аудіоролика не займе не більш ніж 2-4 дніякщо клієнт буде швидко реагувати на наші запити


Бажаєте отримати консультацію про виготовлення аудіоролика для вашого бізнесу?

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Різновиди аудіороликів
Аудіоролики як правило ділять на 4 групив залежності від їх завдання і звучання:

  1. Інформаційне оголошення 

    Це начитка диктором тексту в простій розповідній подачі. Без музичного супроводу. Голос диктора оброблений таким чином, щоб оголошення звучало соковито, об’ємно і зрозуміло. Ідеально для розміщення аудіоролика в торговому центрі або в метро

  2. Інформаційний аудіоролик

    Являє собою дикторську начитку тексту на музичній підкладці. Інформаційний аудіоролик не передбачає акторської гри від диктора, а скоріше являє собою розширений варіант оголошення, доповненого музичною підкладкою. Як правилов інформаційному аудіоролику використовується один голос диктора, але якщо є бажання, можна додати додатковий дикторський голос. Інформаційний аудіоролик відмінно підходить для мовлення в торгових центрах, на радіо, а також у випадках, коли рекламована послуга викликає інтерес сама по собі. Наприклад Тільки 2 дні знижки на весь товар 30%”. Така реклама не вимагає створення суперкреативу. Досить просто донести інформацію до покупця

  3. Іміджевий аудіоролик

    (Також іноді називається ігровим роликом) являє собою міні постановку в рамках 3040 секунд. Іміджевий аудіоролик містить сценарну ідею, акторську гру одного, або декількох дикторів, а також додаткові складні спецефекти. Іміджевий аудіоролик потрібен у випадках,   коли потрібно закласти в голову покупця інформацію про сам бренд, зробити так, щоб назва вашої компанії йому запам’яталося. Бажано в іміджевий аудіоролик не включати багато інформації про конкретні послуги або продуктах, а зробити це наступним кроком за допомогою інформаційних аудіороликів

  4.  Музичний аудіоролик

    Аудіоролик, побудований на вокальному виконанні професійних артистів. Завдання музичного ролика  – запам’ятатися потенційному покупцеві мотивом і основним текстом. Найчастіше в музичному аудіоролику римується назва бренду, і це виноситься в приспів композиції. Добре записаний музичний аудіоролик прив’язується не гірше популярної пісні. Часто клієнт просить записати музичний аудіоролик на основі відомої композиції, але в цьому випадку потрібно бути акуратним з авторськими правами на музику. Необхідно або залагодити питання з правовласником, або змінити концепцію проєкту


А також з студією звукозапису BUFFALO можна отримати аудіоролик безкоштовно!

В нас це означає – без жодних виплат. Цікаво?

ОТРИМАТИ АУДІОРОЛИК БЕЗКОШТОВНО