Джингли для радіо – це фірмовий аудіо логотип об’єкта, зазвичай заснований на вокалі, являє собою коротку музичну фразу (назва + слоган). Хронометраж варіюється від 3 до 20 секунд
Створити внутрішнє радіо у своєму торговому залі – це тільки пів справи, а далі необхідно красиво оформити свій ефір. У цьому допоможе звуковий «одяг для ефіру» (або ще його називають – ефірна «сорочка»). Це серія фірмових джинглів, яскравих іміджевих і інформаційних аудіороликів торгової мережі, які об’єднані єдиною концепцією і відповідають позиціонуванню компанії. Завдяки «одягу ефіру» образ Вашого бренду стає більш завершеним і впізнаваним
Бажаєте отримати консультацію про виготовлення аудіоролика, джингла для вашого бізнесу?
Джингли для радіо, ТЦ. Різновиди
Ролик, джингл « вітання » – інформує відвідувачів про відкриття магазину, а також бажає вдалих покупок відвідувачам і гарного робочого дня продавцям
Ролик « завершення роботи » – попереджає відвідувачів про швидке закриття магазину. Ми рекомендуємо записати 2 ролики: перший ролик попереджає про те, що через 15 хвилин магазин / торговий центр завершить свою роботу, а другий – прощальний, транслюється безпосередньо перед закриттям і запрошує покупців відвідати магазин вже завтра і продовжити свій шопінг
Навігаційні ролики – містять в собі інформацію про те, які категорії магазинів (якщо мова йде про ТРЦ), групи товарів (якщо про супермаркет) присутні, а також де їх можна знайти. Навігацію можна робити як по поверхах, так і за сегментами
Вітальні ролики – напередодні червоних дат календаря дуже важливо створити для відвідувачів відповідний настрій. Ви можете вітати своїх клієнтів як з традиційними святами (Новий рік, Різдво, День Святого Валентина), так і з незвичайними й кумедними датами, такими як День Посмішки або День спонтанного прояву доброти
Брендова пісня (пісня-гімн торгової мережі) – обов’язково містить віршовані куплети, які наспівуються акапельно або на музичному тлі професійними вокалістами. Вдало заримовані рядки, покладені на приємну нескладну мелодію, прив’язуються і крутяться в голові мимоволі
Аудіопрограма – це іміджева родзинка Вашого ефіру, індивідуальна програма, яка розробляється і використовується тільки для конкретного магазину / торгового центру / радіостанції. Привертає увагу своєю креативною формою і цікавим контентом, що забезпечує лояльність слухачів
Інформаційні ролики – необхідні для анонсування прийдешніх заходів, знижок, акцій, розпродажів та інших новин компанії
Настроєві ролики – головне завдання таких роликів – викликати посмішку і підняти настрій Ваших відвідувачів