Джингли для радіо – це фірмовий аудіо логотип об’єкта, зазвичай заснований на вокалі, являє собою коротку музичну фразу (назва + слоган). Хронометраж варіюється від 3 до 20 секунд

Ролик, джингл « вітання » – інформує відвідувачів про відкриття магазину, а також бажає вдалих покупок відвідувачам і гарного робочого дня продавцям

Ролик « завершення роботи » – попереджає відвідувачів про швидке закриття магазину. Ми рекомендуємо записати 2 ролики: перший ролик попереджає про те, що через 15 хвилин магазин / торговий центр завершить свою роботу, а другий – прощальний, транслюється безпосередньо перед закриттям і запрошує покупців відвідати магазин вже завтра і продовжити свій шопінг

Навігаційні ролики – містять в собі інформацію про те, які категорії магазинів (якщо мова йде про ТРЦ), групи товарів (якщо про супермаркет) присутні, а також де їх можна знайти. Навігацію можна робити як по поверхах, так і за сегментами

Вітальні ролики – напередодні червоних дат календаря дуже важливо створити для відвідувачів відповідний настрій. Ви можете вітати своїх клієнтів як з традиційними святами (Новий рік, Різдво, День Святого Валентина), так і з незвичайними й кумедними датами, такими як День Посмішки або День спонтанного прояву доброти

Брендова пісня (пісня-гімн торгової мережі) – обов’язково містить віршовані куплети, які наспівуються акапельно або на музичному тлі професійними вокалістами. Вдало заримовані рядки, покладені на приємну нескладну мелодію, прив’язуються і крутяться в голові мимоволі

Аудіопрограма – це іміджева родзинка Вашого ефіру, індивідуальна програма, яка розробляється і використовується тільки для конкретного магазину / торгового центру  / радіостанції. Привертає увагу своєю креативною формою і цікавим контентом, що забезпечує лояльність слухачів

Інформаційні ролики – необхідні для анонсування прийдешніх заходів, знижок, акцій, розпродажів та інших новин компанії

Настроєві ролики – головне завдання таких роликів – викликати посмішку і підняти настрій Ваших відвідувачів